#ParentLicenses2809
我是新手家長,小朋友N班,有一事請教各位🙏
事源學校有提供啲塑膠玩具車俾小朋友玩,就喺放學時間時,個個小朋友都想玩,你哋認為做家長可唔可以霸住架車,再等個仔嚟玩?如果有其他小朋友想玩,家長係唔係都可以唔讓呢?
當日我接完仔仔放學,阿仔見到有架車冇人玩,就想過去玩,但側邊企咗個男人,個男人頂住車門,暗示唔俾我仔玩
我仔兩歲半人仔當然唔理解,堅持要上車。個男人遂同我仔講:「你玩第二架啦!」
個男人之後更拎起架車仔,離地轉走唔俾我仔上車。我仔同個男人爭持不下十秒左右,我個仔終於放棄,去第二架冇人玩嘅玩具車
點知第二架車旁邊又企咗阿婆喺度。阿婆又講:「有人㗎!」
我仔今次唔理照上,個阿婆放棄行開嘅時候就講咗一句:「嗰隻嘢夾硬嚟!」
嗰下心嬲咗,但我冇同佢哋去理論,因為始終呢度係學校地方,現場有咁多小朋友,我唔想爆情緒出嚟俾小朋友見到
呢個幫小朋友霸車仔嘅做法,係家長間嘅不明文規定?
讀者投稿@匿名
